GDPR

 

 

holteprojekt A/S – GDPR 

Historie/arbejdsgang:

Holteprojekt A/S er et uafhængigt bygherrerådgivnings firma, som siden 1968 har leveret bygherrerådgivning til private, kommunale, statslige projekter i Danmark.

Kunder:

Holteprojekt modtager en opgave.

Kontrakt bliver udført mellem parterne med oplysninger om opgaven, kontakt person, som er anført med navn, mail og mobilnummer.

Kontrakten er opbevaret i arkiv på PC – Igangværende sager – den pågældende sag og punkt 2. aftale. Den fysiske kontrakt er arkiveret i mappe og sat i låst skab ved sekretæren.

IT- Sikkerhed:

Holteprojekt A/S – IT afdeling:

Intility as, Norge, Kontaktperson, Håvard Rugeldal, 0047 24103220

Intility holder vores data krypteret.

Vi skifter password hver 3 måned.

Personale:

Data over medarbejdere, ansættelseskontrakter, løndata er arkiveret fysisk i mapper og låst inde i skab ved sekretæren.

Lønsedler bliver kun sendt pr. E-box.

Alle medarbejder har en firma mobil, hvor der er skrevet under på, at man varetager mobiloplysninger og billeder med forsigtighed og alle har kode på mobilen til log in.

Faktura til kunder:

Faktura til kunder bliver sendt en gang om måneden, og indeholder kun firmaets navn og kontaktpersonen.

Fakturaen bliver kun sendt over PC og den fysiske faktura arkiveres i mappe ved sekretæren.

Ansøgninger:

Holteprojekt – modtager vi ansøgninger bliver de besvaret og er det afslag meddeles der, at vi arkiverer ansøgningen i 3. måneder. (På PCen).